En vellykket digital signage-løsning krever god planlegging og felles forståelse for måloppnåelse. Derfor starter vi alltid med å etablere en Business Case for å avdekke formål, mål, virkemidler og innhold.
Ulike virksomheter - ulike behov
Det er naturlig å dele digital signage inn i tre segmenter: For bedrifter, butikker og eiendommer. Grunnen til dette er først og fremst behovet for å dekke ulike soner i virksomhetene, men også fordi innholdet, målene og virkemidlene ofte er ulike. Du kan lese mer om dette under Digital Signage.
Formål og målsetninger
Sammen med kunden kartlegger vi formål og målsetting for de ulike sonene og skjermene i din virksomhet. Eksempler på målsetninger kan være økt salg, bedre interkommunikasjon, kulturbygging eller verdiøkende tjenester til dine kunder, ansatte og besøkende.
Prosjektering med arkitetkur og informasjonsstrøm
Vi avdekker mulighetene du har for å kommunisere datadrevet innhold fra egne systemer som f.eks. PIM, CRM, øknominsystem, analyseverktøy, trafikk på sosiale medier m.m. d:Signage tilbyr løsninger for API-integrasjon for automatisk oppdatering av innhold.
Løsningsforslag
Når behov, mål og kilde for innholdsproduksjon er kartlagt, lager vi et løsningsforslag som ivaretar alle definerte oppgaver. I denne fasen vil det også være naturlig å kartlegge kostnader, utrulling, opplæring og drift.
Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med å etablere din business-case for digital signage.
Ta kontakt
Få siste nytt om digital signage
Nyttig å vite om
digital signage
Nyttig å vite om
digital signage
Infoskjermer som inpirerer dine ansatte til å nå sine mål
Alle virksomheter sitter på verdifull informasjon som kan deles med de ansatte. Se hvilke muligheter som finnes med digital signage.
Digitale kiosker skaper gode kundeopplevelser
Digital signage via kiosker åpner for interaksjon og kommunikasjon med kunden på en helt ny måte.
Covid-19 - Smittebegrensning på kontoret
Gjør arbeidsplassen sikrere med sosial distansering, grupper og monitorering av trafikk